Klachtenregeling Nijwa Chauffeurstrainingen
Klachtenregeling Nijwa Chauffeurstrainingen

Klachtenregeling Nijwa Chauffeurstrainingen

Uw mening telt

Nijwa Chauffeurstrainingen doet er alles aan om de kwaliteit van onze diensten en/of trainingen te waarborgen. Bent u niet tevreden over (een onderdeel van) onze diensten/trainingen? Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een oplossing. Een tevreden klant is immers iets wat voor ons van het grootste belang is!

Hoe dient u een klacht in?

Een klacht tijdens een lopend trainingstraject moet binnen 48 uur gemeld worden. Is de training afgerond? Dan kunt u tot 14 dagen na afloop van de training een klacht indienen. Om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen, vragen wij u de klacht per post te sturen naar:

Nijwa Rijssen
T.a.v. Nijwa Chauffeurstrainingen
Fahrenheitstraat 12
7461 JA Rijssen

Hoe ziet de procedure eruit?

Als u een klacht heeft ingediend, ontvangt u binnen 48 uur een ontvangstbevestiging. Na ontvangst wordt de klacht direct in behandeling genomen. Bij alle betrokkenen waar de klacht betrekking op heeft, wordt informatie verzameld. Ook nemen wij contact met u op zodat u de klacht kunt toelichten. Nadat we alle informatie hebben verzameld, beoordelen wij de klacht en doen we hier een uitspraak over. De uitspraak over de klacht wordt binnen tien dagen schriftelijk aan u meegedeeld.

Klachten en klachtbehandeling

  • Klachten over (een onderdeel van) een opleiding, die zich voordoen gedurende de opleidingsperiode, dienen door de wederpartij binnen 48 uur nadat de klachten zijn ontstaan aan Nijwa Chauffeurstrainingen gemeld te worden, zulks gevolgd door een onmiddellijke schriftelijke bevestiging ervan aan Nijwa Chauffeurstrainingen. Klachten over een (onderdeel van een) opleiding, die zich voordoen na afloop van de opleidingsperiode, dienen door de wederpartij binnen 14 dagen na afloop van de opleiding schriftelijk aan Nijwa Chauffeurstrainingen te worden gemeld.
  • Partijen zullen naar aanleiding van een klacht in onderling overleg trachten een oplossing voor de klacht te vinden.
  • Na de in lid 1 van dit artikel genoemde termijnen kan de wederpartij nog wel klachten uiten, echter heeft Nijwa Chauffeurstrainingen het recht te beslissen of en op welke wijze hij de klacht in behandeling zal nemen.
  • Nijwa Chauffeurstrainingen dient in staat te worden gesteld de klacht te onderzoeken.
  • Het in behandeling nemen c.q. zijn van klachten schort de betalingsverplichting van de wederpartij niet op.
  • Op de tussen Nijwa en de wederpartij gesloten overeenkomst is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. De geschillen die uit deze overeenkomst voortvloeien zullen eveneens naar Nederlands recht worden beslecht.

Nijwa Nieuws direct in je mailbox? Schrijf je in!

Wij sturen je relevante informatie over de onderwerpen die jou interesseren.

Voer een geldig e-mail adres in.
Door mijn gegevens achter te laten ga ik akkoord met het privacybeleid.