Heeft u een klacht?
Bij Nijwa Lease B.V. nemen we elke ontevredenheid over onze service serieus. We zien dit als een kans om onze dienstverlening te verbeteren. We streven naar snelle en goede service. Als u ondanks onze inspanningen niet tevreden bent, kunt u een klacht indienen. Wij zullen ons best doen om een oplossing te vinden.
Hoe kunt u een klacht doorgeven?
Geef uw klacht door een e-mail te sturen aan lease@nijwa.nl. Uw klacht wordt direct opgepakt en met het management besproken. Gezamenlijk kunnen we dan werken aan een oplossing.
U kunt zich ook wenden tot het Klachteninstituut Financiรซle Dienstverlening (Kifid). Kifid is een onafhankelijk klachtenloket dat zich bezighoudt met het oplossen van geschillen tussen ondernemers, consumenten en financiรซle dienstverleners. Is een adviseur aangesloten bij het KifiD, ontvangt deze een KifiD meldingsnummer. Dit nummer kunt u doorgeven als u melding maakt van de klacht. Nijwa Lease B.V. is aangesloten bij het KIFID onder nummer 300.010832.
Het klachtenloket is bereikbaar via:
๐๐ก๐๐๐๐ฉ๐๐ฃ๐๐ฃ๐จ๐ฉ๐๐ฉ๐ช๐ช๐ฉ ๐๐๐ฃ๐๐ฃ๐๐๐ฬ๐ก๐ ๐ฟ๐๐๐ฃ๐จ๐ฉ๐ซ๐๐ง๐ก๐๐ฃ๐๐ฃ๐ (๐๐๐๐๐)
๐๐ค๐จ๐ฉ๐๐ช๐จ ๐ต๐ฏ๐ฎ๐ฑ๐ณ
๐ฎ๐ฑ๐ฌ๐ต ๐ผ๐ โ๐จ-๐๐ง๐๐ซ๐๐ฃ๐๐๐๐
๐๐๐ก๐๐๐ค๐ค๐ฃ: ๐ฌ๐ต๐ฌ๐ฌ ๐ฏ๐ฑ๐ฑ ๐ฎ๐ฎ ๐ฐ๐ด
๐-๐ข๐๐๐ก: ๐๐ฃ๐๐ค@๐ ๐๐๐๐.๐ฃ๐ก